Aquest blog intenta fer un petit homenatge a la Beata Anna Maria Janer, i deixar constància de la seva "presència actual". Amb aquest objectiu es realitza una recopilació del que ha estat la seva vida i la trajectòria de la congregació de les germanes de la Sagrada Família d'Urgell.


Projecte de vida

"No seré del món;
les meves forces, el meu benestar,
la meva vida tota, sacrificaré al servei del meu Déu en
la persona dels pobrets malats,
dels desvalgutrs, de la infantesa,
i si convé procurar els alleugeriments corporals,
cuidaré d'ells com una mare afectuosa;
donar-los la vida santa i moralitat, desenvolupant les
seves facultats morals;
ensenyar la nostra religió sacrosanta, instruir,
fer-los bons cristians
i donar-li a Déu moltes ànimes, això faré jo fins arribar al sacrifici.
Procuraré i practicaré, Déu meu, les virtuts religioses;
el silenci, la caritat amb les meves germanes, el sacrifici,
la puntualitat, la santa pobresa;
seré casta com un àngel, donaré a Déu la meva llibertat,
tot el meu ser.
Tu, Senyor, em donaràs gràcia per ser-te dona fidel,
que t'estimi molt
i et serveixi en la persona dels malalts, desvalguts.


Tu, en canvi, en el seu dia em diràs: "Entra, perquè vaig estar malat i em socorregueres; entra, perquè la teva llàntia sempre va estar encesa"







Font: Anna Maria Janer, mística de la caritat (Maria Pilar Adín)